Home » » Acun TV8′deki işten çıkarmaları açıkladı

Acun TV8′deki işten çıkarmaları açıkladı

Written By Unknown on 21 Kasım 2013 | 05:35

 Ilıcalı'nın yönetimine geçen kanalda, çalışanlar işten atılıp atılmadıklarını duvara asılan listeden öğreniyor.

TV8 çalışanları, işten çıkarıldıklarını duvara asılan listeden öğrendiği öne sürüldü. (Fotoğraf, Medya Tava’dan alınmıştır.)
Yapımcı ve sunucu Acun Ilıcalı, satın almak için anlaşmaya vardığı TV8 kanalına 150 kişilik ekibiyle döneceğini duyurdu.
Kanaltürk ekranlarında Candaş Tolga Işık’ın sunduğu “Bunu konuşalım” programına konuk olan Ilıcalı, yeni kanalında haberlere yer vermeyeceği için haber merkezinin kaldırılması üzerine gelen eleştirilere cevap verdi. İşten çıkarmalar hakkında konuşan yapımcı, “Teknik direktör gibi düşün bir takıma gitse kendi ekibiyle gelir. Ben de 150 kişilik ekibim var ne yapayım onları getirmeyeyim mi?” dedi.
Hiçbir zaman TV alma gibi bir niyetinin olmadığını söyleyen Ilıcalı, “Ama hep risk aldım. Son dönemde hissettiğim bir olaydı. ‘Kanal alma düşüncesi zamanı geldi’ dedim ve bunu yaptım. TV alacak riske girecek bir yapıda olmasam zaten burada da olamazdım” ifadelerini kullandı.
Acun Ilıcalı’nın, satın aldığı TV8′de haber merkezinin kapanmasıyla işten çıkan personelin isimlerini, duvarda asılan listeden öğrendiği iddia edildi.
Share this article :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Vitaminsiz Web - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger