Home » » Dev KPSS Seti - KPSS Hazırlık Eğitim Seti 21 DVD İndir

Dev KPSS Seti - KPSS Hazırlık Eğitim Seti 21 DVD İndir

Written By Unknown on 14 Kasım 2013 | 10:09

KPSS Hazirlik Eğitim Seti 21 DVD Seti Full Tam İndir

 

Dev KPSS Seti - KPSS Hazırlık Eğitim Seti 21 DVD İndir

KPSS Hazırlık Eğitim Seti 21 DVD Seti Full Tam İndir


KPSS hazırlıkta uzman bir akademik kadronun hazırlamış olduğu kitaplar ve DVD”ler ile ne zaman isterseniz özel öğretmenleriniz yanı başınızda.

DVD formatında hazırlanan ilk KPSS HAZIRLIK SETİ; Tarih, Coğrafya, Matematik,Geometri, Türkçe, Vatandaşlık ve Eğitim Bilimleri konularını kapsıyor.

Ek olarak 10 adet, 600 soruluk Özgün Deneme Sınavı.
Konusunda uzman öğretmenlerin hazırlamış olduğu 75 saat, DVD formatında görüntülü soru çözümleri.
Toplam 2627 sayfa, 8500 cevaplı soru

Set İçeriği
• Matematik: 4 DVD
• Türkçe: 8 DVD
• Tarih: 5 DVD
• Vatandaşlık: 2 DVD
• Coğrafya: 2 DVD
• Ayrıca 4 Adet PDF Formatında Kitap







TÜRKÇE






TARİH






COĞRAFYA






VATANDAŞLIK

» VATANDAŞLIK İNDİRME LİNKLERİ «


Share this article :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Vitaminsiz Web - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger